Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Krzysztof Wroblewski (krzyszto_at_hotmail.com)
Data: Wed 22 Oct 1997 - 18:33:54 MET DST

In article <62l8nk$g5l_at_info.nask.pl> "Slawomir Popiel" <spopiel_at_sprynet.com> writes:

>Dolozylbym jeszcze jedna rade z wlasnego doswiadczenia: Wielu z nas uzywa
>W95 z programamni opracowanymi dla W3, 16-bitowymi. Moj system przestal sie
>wyglupiac po bezlitosnym wyrzuceniu wszystkich programow 16-bitowych.
>Bolesna operacja, ale oplacala sie!

Zalezy jak bolesna. oprogramowanie ktore mam na PC jest kilkakrotnie
wiecej warte niz sam komputer. dlatego w pracy uzywam DOS/Windows 3.11 i
poki co nie zamierzam tego zmieniac. Same Windows 95 nie poprawia tu nic.
Wiec jezeli zakupie nowe wersje to juz raczej na SGI a nie na PC.

Krzysztof Wroblewski