Potepiam programistow peceta!

Autor: Chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Fri 31 Oct 1997 - 12:28:34 MET

On 1997-10-29 sd000001 said:

>Czujesz sie pewnie finansowo i potrafisz przewidziec swoje losy w
>przyslosci wiec i osczedzac nie musisz.

Widzisz problem nalezy postawic inaczej:
co jest wazniejsze i daje lepsza gwarancje stabilnosci?
czy inwestowanie w pieniadze/akcje czy w siebie?
Pieniadze moga zniknac z wielu przyczyn a to co masz
w glowie (o ile tam zainwestowales) pozwoli Ci w prawie
kazdych warunkach zarobic na utrzymanie.
Czy mozesz dzisiaj: stanac przy tokarce, frezarce,
polozyc instalacje elektryczna, siec komputerowa,
administrowac NetWare, konserwowac sprzet PC'to podobny,
zaprojektowac i zainstalowac system antywlamaniowy,
zaprojektowac i zainstalowac urzadzenia do naglasniania
przewodowego i moglbym jeszcze wymieniac ale nie chce sie
chwalic :-))) Wiekszosc z nas w Polsce jest wlasnie
szeroko wyspecjalizowana ze wzgledu na niestabilnosc rynku
pracy a brat mojej tesciowej przez 40 lat swojej pracy
w USA wymienial moduly (elektroniczne) w samolotach i niczego
innego nie umial robic. Dla niego redukcja lub upadek firmy
to zyciowa kleska a dla mnie przejsciowe klopoty zwiazane z
czasem przestawienia sie na nowe tory.
Dlatego dla wielu piszacych tu osob pieniadz nie jest celem
a najczesciej srodkiem do realizacji waznych zyciowych celow
i to nie zawsze w postaci domu,samochodu, magnetowidu i innych
atrybutow _nowobogackich_.
Przepraszam za ten list nie na temat ale mysle, ze to wyjasni
kolegom zafascynowanym k$ ze nie jest to jedyna ani zalecana
fascynacja w srodowisku piszacych na klawiaturach ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:Chmiel_at_ibmer.waw.pl
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;32;47mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive