Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Inst.Maszyn Matemat. (imasmat_at_warman.com.pl)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 16:45:03 MET DST

Leszek Kleczkowski (leszek_at_sun.fysbot.umu.se) wrote:
: Zamiast "format a:", napisalem "format c:" - kazdemu moze sie zdarzyc,
: nie? Komputer grzecznie zapytal, czy jestem pewien co robie, napisalem,
: ze tak. Po czym ukazala sie wiadomosc, ze zawartosc mojego trwalego dysku

  Zapytal grzecznie i tylko raz, i bardzo slusznie, Panie Leszku.
Gdyby zapytal drugi raz, to doprawdy byloby juz niegrzeczne, bo
oznaczaloby, ze komputer watpi w Pana decyzje. On potraktowal
Pana z pelna atencja i chwala mu za to. :-)

  Jonasz