Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Kazimierz Pietruszewski (cassel_at_krakow.linux.org.pl)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 15:54:57 MET DST

In pl.pregierz Leszek Kleczkowski <leszek_at_sun.fysbot.umu.se> wrote:
[...]
> Mam teraz pytanie, co to za pacan wymyslil, by tak latwo mozna bylo
> pomylkowo wymazac cala pamiec z komputera? Tylu programistow obrodzilo,
> pieniadze biora ogromne, a nie potrafia zrobic fool-proof zabezpieczen.
> Teraz wiem juz, co robic, gdy podpadnie mi ktos uzywajacy peceta...

Myślę, że piętnuje Pan dosyć konkretnych programistów: Micro$soft na
horyzoncie. Nie ma co się oszukiwać, że budowa systemu MsDos jest nieco
archaiczna (brak jakiegokolwiek systemu uprawnień do czegokolwiek), ale na
nim na szczęście świat się nie kończy. Wiem, że temat wyższości jednego
systemu nad drugim jest b.b. drażliwy (np. 237 artykułowy thread pt. Linux
vs. Win95 w tej grupie niedawno), dlatego kończę już tutaj i proponuje od
razu wszelkie dyskusje na ten temat przenieść/rozpoczynać na
*pl.comp.os.advocacy* (niestety jeszcze nie działa)

> Howgh
> Leszek

Kazik Dż.

--