Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 21 Sep 2015 20:40:04 +0200
Dnia Mon, 21 Sep 2015 16:26:54 +0200, ACMM-033 napisał(a):

(ciach…)
> Ogólnie, żeby robić takie kombinacje, które właśnie opisałem, trzeba
> doskonale wiedzieć co się robi i jakie grożą z tego konsekwencje, być
> świadomym ryzyka, jego wielkości, być swiadomym całych działań naprawczych.
> Jest to bowiem bardzo niebezpieczne w niedoświadczonych rękach, i/lub bez
> odpowiedniego "zaplecza". Trzeba być gotowym na konieczność kolejnych
> działań ratunkowych, z którymi może mieć kłopot nawet lab odzyskujący. Coś
> jak z backupem, jedni robią, inni robić będą...

Wróćmy do tematu i tego, co Zosia wie. Generalnie wie bardzo mało. Dostała
poradę - kopia, a potem odzyskiwanie danych - ale twardo z tego dysku
korzysta. Na mój gust - albo dane nie są wcale takie ważne, albo za chwilę
będzie opłacz i zgrzytanie zębami.

[ Prawda, nawet gdy dotyczy rzeczy drobnej, przekracza niepewne poglądy    ]
[ na zagadnienia naprawdę wzniosłe.                    (Leonardo da Vinci) ]