Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 21 Sep 2015 20:40:04 +0200
Dnia Mon, 21 Sep 2015 16:58:54 +0200, Zośka napisał(a):

> Użytkownik "ACMM-033" <valhalla@interia.pl> napisał
> w wiadomości news:mtp2m2$a6c$1@node1.news.atman.pl...

> Bardzo przepraszam. Nie chciałam się upominać. :-(
>
> Myśle, że przynajmniej część danych i tak już straciłam - trzeba prawdzie
> spojrzeć w oczy.
> Zatem zrobię tak:
> - zainstaluję system na pożyczonym dysku (ciągle jeszcze coś robię)
> - uruchomię Victorię od LBA = 669000000 z nadzieją, że zachowam
>   przynajmniej partycję C: na chorym dysku; wtedy być może będę
>   mogła ją jeszcze przez jakiś czas używać, bo to co zainstaluję na
> [...]

Sprawa nie warta kosztów? Czyli dane nie są ważne. Gdyby Ci na nich
zależało, to byś się zdecydowała postępować zgodnie z uzyskanymi poradami.
Masz to gdzieś, to dla mnie wątek się kończy. :)

[ Fortuna to niestała dziwka.                                              ]
[                                   (Konował, Glen Cook "Czarna Kompania") ]