Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Mon, 21 Sep 2015 15:49:55 +0200
Dziękuję za odpowiedź. Jeszcze spisuję różne ustawienia, na wypadek,
gdyby partycji C: nie dało się więcej używać.

ERR to sektory nieczytelne, przyczyna naszych kłopotów.
O ile pamiętam, było ich 369,
Niestety więcej, 429. :-(
Skoro to się tak szybko pogarsza, to ja proponuję nie używać dalej
tego dysku(chyba, że do zgrania danych z partycji systemowej),
Szczerze powiedziawszy to nie wiem gdzie odczytałeś tę liczbę 369?
Przepuściłam testy w Victorii tylko raz i otrzymałam tylko liczbę 429
jako ERR na koniec. Nie można więc mówić o pogarszaniu.
Testy z Victorii trwają u mnie wiele godzin, więc robiłam to tylko raz.

Ten Block 669507840 Error: UNCR występuje jako pierwszy.
Co powinnam zatem z tym zrobić i czy to może pozostawić partycję C:
nienaruszoną? Jak już pisałam wczoraj, z mojej obserwacji wynikało,
że pierwszy błąd ERR pojawił się w okolicach połowy skanowania,
czyli chyba jest poza partycją C:.
Victoria ma pola do wpisywania zakresu LBA od-do, ja bym wpisał
start lba - 669000000 end lba - zostawić max.
Tak zrobię.

Pozdrawiam
Zośka