Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 21 Sep 2015 13:16:04 +0200
Dnia Mon, 21 Sep 2015 12:47:30 +0200, Olaf Frikiov Skiorvensen napisał(a):

> Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 21 Sep 2015 05:41:20 +0200
>  doszła do mnie wiadomość <55ff7c51$0$8374$65785112@news.neostrada.pl>
>  od Zośka <@>  :
>>
> ERR to sektory nieczytelne, przyczyna naszych kłopotów.
> O ile pamiętam, było ich 369, Victoria domyślnie ich nie naprawia,
> aby zmusić dysk do ich naprawy, Vistoria musi mieć ustawioną opcję
> REMAP, już o tym pisałem.
> Victoria znajdując taki sektor, zmusza dysk do prób odczytania
> prawidłowej wartości i ewentualnego ponownego zapisu w tym samym
> [...]

W zasadzie to trzeba po raz kolejny powtórzyć, żeby dotarło - najpierw obraz
dysku, potem jakiekolwiek inwazyjne metody (realokacja sektorów na ten
przykład). Do momentu stworzenia obrazu - z dysku nie korzystać. Koniec.

[ Co jak co, ale trzy życzenia dżin z butelki zawsze spełnia: dziewczyny   ]
[ są piękniejsze, kumpli jest więcej i zaczynamy umieć śpiewać...          ]
[                                                     (znalezione w necie) ]