Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 21 Sep 2015 02:07:38 +0200

Użytkownik "Olek" <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:55ff33c7$0$618$65785112@news.neostrada.pl...
takim stanie nic wartościowego... Może jakby obraz był lepszy, to dźwięk
nie byłby potrzebny?

Dźwięku to tam prawie nie ma.

Hmm... bo zwykle, jak trafiałem podobne sprawy, to albo były gdzieś napisy, albo prowadzący mówił, co robi. Tu miał jeszcze o tyle dobrze, że bezkarnie mógł sobie nawet palcem dotknąć talerz od góry. Próbowałem na pełnym ekranie, ale ostrości tyle, co w starym kinie.

Jak się powiększy na cały ekran, to chomikowy player nie wygląda tak źle.

Ale szczegóły rozmyte. Domyśliłem się, że tymi znacznikami gość chciał osiągnąć analogiczny cel, co mechanik samochodowy wymieniający pasek rozrządu w silniku "kolizyjnym", choć nie bardzo wiem po co, skoro nie trzeba było ustawiać poszczególnych talerzy jednakowo wobec siebie. Liczyłem na wyjaśnienia prowadzącego, lub napisy. Nie w języku problem, tylko w samotności obrazu.

Poniżej link do dyskusji, w której znalazłem odnośnik do tego filmu.
Tyle, że ruski serwer chyba włączył embargo na polskie IP.

Po 8 latach (spójrz na datę wpisu) nie spodziewałbym się tam niczego, a zapewne już wtedy nie leżało tam "od wczoraj". Ping nie odzywa się, traceroute grzęźnie na przedostatnim punkcie, do Szwecji dochodzi, w Rosji się pojawia i halt u celu. Myślę, że serwer ten po prostu już jest wyłaczony, lub wręcz, nie istnieje, choć domena jest rozwiązywana na IP. Nie mam jak sprawdzić naokoło, jako host zagraniczny.
Mam do tego potencjał, ale co innego mnie ogranicza, bardzo mocno.

--
Telespamerzy:
814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048