Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 21 Sep 2015 19:11:19 +0200

Użytkownik "Zośka" <@> napisał w wiadomości news:56000d8d$0$8369$65785112@news.neostrada.pl...
Szczerze powiedziawszy to nie wiem gdzie odczytałeś tę liczbę 369?
Już wiem ze SMARTA.
Było 171, teraz jest 245. :-(    SMART idzie szybko.

Mam jeszcze takie pytanie, jeśli nie uda mi się odzyskać moich danych,
lub tych, które są dla mnie ważne, to czy będzie można zrobić tak,

Odzyskaswz je, przynajmniej część, pod warunkiem niekombinowania. Wiem, że diabełek kusi, ale wyjątkowo, nie należy ulegać.

by sam dysk był jeszcze do użytku, nawet o zmniejszonej pojemności?

Jak najbardziej, ale pamiętaj, że taki dysk nie będzie już się nadawać do poważnych spraw. Do tego, już nie na system, bo awaria systemu może doprowadzić do lawinowego padu (gdy uszkodzony sterownik rozrzuci dane w przypadkowych miejscach, miałem taki dysk), mniejsze ryzyko będzie dać go do celów tymczasowych. Porządniejsze połatanie dysku najprawdopodobniej jest mozliwe, le może potrwać ekstremalnie długo, pewien swój dysk robiłem prawie 4 miesiące, tyle miał badów, a każdy, zanim zaznaczyło, to długo próbowało odczytać. Ale zrobiłem tyle, że nadaje się nawet na system. Warunkiem jest wszakże bardzo szczegółowe i dokładne sprawdzenie, czy się nie sypie dalej. Gdy zdecydujesz się na taki krok, to daj znać, kilka zwalonych (no, nie do końca, bo nic by się zrobić nie dało) dysków mam uzdatnionych, to ci dokładniej opiszę, wraz ze szczegółami, na które trzeba zwrócić uwagę, aby nie pożegnać się z danymi. Kluczem jest czujność i reagowanie nawet na niuanse. Także, nie każdy dysk da się uzdatnić.

--
Telespamerzy:
814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048