Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Tue, 22 Sep 2015 13:40:28 +0200
On Tue, 22 Sep 2015 02:19:32 +0200, ACMM-033 wrote:

> Do Zosi... Zosiu, zrobisz, jak uważasz, to twój dysk, komputer i dane. Ale
> przykro nam jest, że nie robisz tego, co ci mówimy, żeby pomóc ci uratować
> WSZYSTKIE dane możliwie minimalnym kosztem. Jesteś na dobrej drodze do ich
> całkowitej utraty, także tych, co jeszcze są normalnie dostępne, bo ten dysk

Przecież to oczywiste, że jej na tych danych nie zależy, skoro napisała, że
szkoda jej 150 zł na nowy dysk. Wniosek z tego prosty, że te dane są mniej
warte lub wcale. Cały ten wątek to zachęcanie do zabawy kogoś kto chce
strzelić samobója.
Dajcie sobie już spokój, szkoda klawiatur.

--
howgh
szemrany