Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 21 Sep 2015 20:16:04 +0200
Dnia Mon, 21 Sep 2015 19:11:19 +0200, ACMM-033 napisał(a):

> Odzyskaswz je, przynajmniej część, pod warunkiem niekombinowania. Wiem, że
> diabełek kusi, ale wyjątkowo, nie należy ulegać.

Niech jeszcze go (dysk w sensie) poużywa. Niewiele odzyska, a z tego co
widzę, to kondycja dysku się kończy. Ale zrobić kopię 1:1 - po co? Bo
jeszcze działa? No tak. Dzisiaj jeszcze działa. A za 10 godzin może być
płacz, że szlag trafił wszystko.

(ciach…)

[ Destroying everything seems like the best option.                        ]
[                                                     (znalezione w necie) ]