Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 21 Sep 2015 20:45:01 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 21 Sep 2015 19:58:08 +0200
 doszła do mnie wiadomość <56004520$0$8383$65785112@news.neostrada.pl>
 od Zośka <@>  :

>Wielkie dzięki Panowie.
>
>Mój komputer ma 12 lat, no będzie miał w grudniu. Kupno dysku ma
>sens tylko wtedy gdy w planach będzie następny komputer stacjonarny
>i  przeniesienie. dysku do nowego komputera. Co jednak jeśli przyczyna
>awarii tkwi w innych częściach mojego komputera? Wtedy nowy dysk
>też będzie na to narażony.
>Przeglądałam Internet i znalazłam  informację, że np. zasilacz może być
>przyczyną zepsucia się dysku. Nie mogę tego wykluczyć.

Nie, w tym przypadku to wina dysku, jest wadliwy, najwyraźniej ma coś
z nośnikiem.

>Od razu zastrzegłam taką możliwość pożyczając ten 150GB dysk, ale
>zdaje się, że właścicielowi na nim specjalnie nie zależy.

No to dobrze, ten dyak też może się przydać.

>Gdyby mój komputer miał parę lat, nie wahałabym się wymienić dysk.
>
>Ale teraz najważniejsze nagrać system na pożyczonym dysku.
>Muszę w końcu zamknąć komputer, a ja ciągle sprawdzam czy jest
>coś na grupie. :-) Mam nadzieję, że po instalacji systemu będę
>miała dostęp do grup dyskusyjnych. Cóż, diabeł tkwi w szczegółach. :-)

I tak muszisz gdzieś te odzyskane dane skopiować, bo stary dysk po
ewentualnej naprawie popracuje miesiąc czy dwa, znowu dostanie
badsektorzycy i wtedy stanie się nieczytelny, więc lepiej nie
kombinować.
XP da sobie radę z dyskiem 2TB max, więc taki można śmiało kupić

--
Odkrycie, że nie jest się geniuszem,
 jest odkryciem godnym geniusza.