Re: [WINNT] nowy win7 muli

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nowy win7 muli
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Thu, 16 Jul 2015 13:27:00 -0700 (PDT)
W dniu czwartek, 16 lipca 2015 22:00:26 UTC+2 użytkownik ACMM-033 napisał:
> Użytkownik "john Stuntman" <profesor.fir@gmail.com> napisał w wiadomości
> fd81139d-0a68-4a3f-a14c-f5a81e064bac@googlegroups.com">news:fd81139d-0a68-4a3f-a14c-f5a81e064bac@googlegroups.com...

> Menedżer Zadań, zakładka Procesy, z menu Widok, wybierz kolumny. U mnie (XP)
> czwarta od końca, to ile zapisów, trzecia od końca, to ile w tych zapisach
> zapisano. Kolumny mogą się schować, wtedy trzeba przesunąć zawartośc okna w
> lewo i pokażą się po prawej.

> A nie chodzi o to, że coraz to nowsze procki mają też coraz to większe
> [...]

watpie by to byla katastrofa, zalezy jak to zrobic: wiekszosc tego cache jest
do odczytu
z kolei to cache do zapisu mozliwe ze wogole jest wylczone (bo pewnie mogloby
wprowadzac programy w bład) lub ustawione jedynie na lekkie opoznienie (nie
wiem naop pol sekundy, wtedy takie operacje jak szybkie przepisywania pliku na
dysku (jesli cos takiego wogole wystepuje) bylyby scachowane ale wiekszosc
plikow i tak bylaby nagrana

moze to nie ejst takie wazne wogole nie wiem jak to jest ale juz na pentium 4
gdzie mialem na 100% jeden procesor (;o) mozna bylo z winapi zarzucic
asynchroniczny zapis czy odczyt i on naprawde robil sie asynchronicznie (tj
nawet dlugie kilkunastosekundowe czytanie
pliku nie zuzywalo wogole (na oko) czasu procesora - wiekszosc programistow i
tak robi synchroniczne i stad rozna zwisy

ogolnie im bardziej sie zna system tym wiekszy widac porzadek w tym calym syfie

a te liczniki to na proces czy cale dla systemu? bo myslelem ze mowimy o
sumarycznym
liczniku np dla caleko dysku

nie mam managera zadan od lat nie widze tego szajsu na oczy bo mam process
explorer w PE sa liczniki ale na proces, co ciekawe read bytes write bytes sa
jak wlaczam puste, natomiast wypelnione sa other bytes nawet ciekawymi
wartosciami, okazuje sie za zapomnielem na to patrzec a to ciekawe info nop ten
shit proces javy jqs.exe widac wykazuje jakas podejrzana aktywnosc : O