Re: [WINNT] nowy win7 muli

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nowy win7 muli
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Wed, 15 Jul 2015 06:31:39 -0700 (PDT)
ja sobie chwale 2.5 calowy dysk zewnetrzny 1TB
taki zewn mogby robic za magazyn a jakis solidny SSD za dysk roboczy

Obawiam sie coprawda tej slynnej przecieralnosci sie SSD ale np w tym artykule
http://www.computerworld.pl/news/400172/Opinia.ze.dyski.SSD.nie.sa.zywotne.to.mit.html
pisz ze nie jest tak zle (?)

pisze ze dyski powinny wytrzymac 700 TB zapisów,
nie wiem dokladnie ile ja moge zapisywac dziennie (i ile ja intencjonalnie ile
system w ukryciu) ale penie nie jest tego wiecej niz
1 GB/dzien (a moze?) wtedy wynikaloby ze
taki dysk powinien wytrzymac dwa lata (?)

czyli nie za dobrze.. wiec pewnie by nalezalo skonfigurowac system by nie
zapisywal swapow
na SSD rowniez tempa i co on tam jescze regularnie zapisuje (cache przegladarek
itd)