Re: [WINNT] nowy win7 muli

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nowy win7 muli
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 14 Jul 2015 21:32:05 +0200
Dnia Mon, 13 Jul 2015 05:03:27 -0700 (PDT), john Stuntman napisał(a):

(ciach…)
> odznaczyc syfy i bedzie ok Nie nalezy tez instalowac programow z jakich
> syfnych stronek jakichs tam softonic.pl download.com czy cos takiego, ale
> juz zwykle stronki 'producenta' najwet jak to sa jacyc pocztakujacy
> koderzy sa zwykle nieszkodliwe
(ciach…)

Żebyś się nie zdziwił. Z tych, które mi na dzień dobry przychodą do głowy,
ściągnięte ze strony producenta mają instalator podrzucający a to Operę
(jeszcze można zdzierżyć, choć…), a to jakiś crap reklamowy:
- Daemon Tools w wersji Free
- ImgBurn
- Napi-Projekt

[ Kiedy człowiek nie pragnie tego, czego i tak nie może mieć, na pewno     ]
[ łatwiej mu się żyje.                     (Clive Barker "Piąte dominium") ]