Re: [WINNT] nowy win7 muli

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nowy win7 muli
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Mon, 13 Jul 2015 02:07:40 -0700 (PDT)
W dniu niedziela, 12 lipca 2015 20:20:04 UTC+2 użytkownik Piotr B. (pb2004)
napisał:

> Wypróbuj http://www.pcdecrapifier.com/home. Poza tym jeśli rzeczywiście
> został przywrócony do stanu fabrycznego to przejrzyj zainstalowane
> programy i odinstaluj np. dołączony przez producenta a na pewno już
> przestarzały program antywirusowy.

ja na pewno bym nie uzywal takich własnie crapów, antywirusa bym tez wylaczyl
ale ja znam podstawy obslugi kompuitera (w obecnych czasach wirusa mi trudna
zlapac ale latwiej zlapac jakies syfne toolabary/adwary ale to mozna skillowac
i skasowac recznie)

podstawa to znajomosc procow w process explorerze i maconfig lub jakis program
do kontrolowania autostartu