Re: [WINNT] nowy win7 muli

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nowy win7 muli
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Mon, 13 Jul 2015 13:03:11 +0200
Użytkownik "john Stuntman" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c86baa7c-b3f4-4a7a-bbee-c3c468fa3f7d@googlegroups.com...

W dniu niedziela, 12 lipca 2015 20:20:04 UTC+2 użytkownik Piotr B. (pb2004) napisał:

Wypróbuj http://www.pcdecrapifier.com/home. Poza tym jeśli rzeczywiście
został przywrócony do stanu fabrycznego to przejrzyj zainstalowane
programy i odinstaluj np. dołączony przez producenta a na pewno już
przestarzały program antywirusowy.

ja na pewno bym nie uzywal takich własnie crapów,

To nie jest crap. Dobrze jest jednak wiedzieć o czy się pisze. Napisałem wypróbuj bo na rynku polskim może nie doradzić co użytkownik może odinstalować.

antywirusa bym tez wylaczyl ale ja

Antywirus należy, w przypadku gdy nie chcemy używać, odinstalować. Samo wyłączenie może nie spowodować zatrzymania pracy tylko schowanie komunikatów.

znam podstawy obslugi kompuitera (w obecnych czasach wirusa mi trudna zlapac ale latwiej zlapac jakies syfne toolabary/adwary ale to mozna skillowac i skasowac recznie)

podstawa to znajomosc procow w process explorerze i maconfig lub jakis program do
kontrolowania autostartu

Przedpiśca napisał że nie ma doświadczenia z Windowsem.

--
Piotr Borkowski