Re: [WINNT] nowy win7 muli

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nowy win7 muli
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 15 Jul 2015 14:37:33 +0200

Użytkownik "john Stuntman" <profesor.fir@gmail.com> napisał w wiadomości 4f25976d-ddfa-4f94-a819-7eba23000604@googlegroups.com">news:4f25976d-ddfa-4f94-a819-7eba23000604@googlegroups.com...
Zaś co do pierdzenia, to najlepsze połączenie, to akarboza (wyłącznie z
przepisu lekarza!) pod miskę bobu/talerz kapuśniaku/porcję fasolki po
bretońsku :))) U mnie na osiedlu potrafili cały trawnik obgolić takimi
pierdziawami :)

hdd to chyba obecnie najwolniejszy element systemu, ciekawe czy za jakis czas

Dużo bardzo się traci na pozycjonowaniu. Pamiętacie to, co niedawno napisałem "czy szybki"? Wspomniamy HDD był transferowo szybszy (55-60 MB/s) od SSD (Hmm... ok. 30-35, zmierzę jeszcze w innej maszynie). Ale SSD nie tracił czasu na pozycjonowanie... Moje HDD planuję bardziej jako magazyniaki, gdzie czas pozycjonowania, czy nawet i szybkość, nie są takie istotne. Urządzenia mam sprawne, pojemne i grzechem było by pozbywać się ich w imię bliżej nieokreślonego celu. Systemowy dam SSD, może nawet na szynie PCI-Express, a resztę tradycyjnie. Zadbam po prostu o utrzymanie ich we właściwym stanie i jestem pewien, że długo mi posłużą.

nie odejdzie w niebyt troche jak cd-romy itp
(na rezcz czegos w rodzaju ramu podtrzymywanego bateryjnie
czy cos w tym stylu

Jeśli wymyśli się coś pewniejszego? To np. pewnie zrobią "pendraki", czy paznokietek micro-sd z zawartym programem sterownika do danego urządzenia, może być nawet powolne, bo sterownika, to raczej nie montuje się 10 razy na godzinę. A RAM bateryjny to już przecież jest, od lat. Gniazda do penów już są, gniazda do kart pewnie będą stuprocentowo powszechne, a może zbliżeniówki zrobią i czujnik w kompie automatycznie spiknie się z urządzeniem mającym także zbliżeniówkę (ROM, żeby żaden syf nie zmienił zapisu) i problem ściągania sterów z netu zniknie? Czyli - kupujemy nową kartę, peryferium, wkładamy i zbliżeniówki spikają się, sterownik sam się instaluje i zaraz po włożeniu urządzenie jest gotowe do pracy. Rozwiązać tylko problem, by nie zobaczyły się zbliżeniówki z sąsiednich kompów... Może przez dodatkową szynę, albo port spinany jakimś prostym kablem? Niech mądre głowy myślą! Aha... że paznokietek kosztuje? Ile może taki mały kosztować, złotówkę, dwa złote? O tyle pójdzie cena karty z dołączonym sterem na paznokietku. A przelotka USB do niego to też skromna liczba w sensie ceny, moja kosztowała 16 zyla (Tak, wiem, że drogo) Będzie fajosko, kupić dużą grę w "pudełku od zapałek", a cała paczka gigabajtów na takiej małej płyteczce? :) Wszystkie gry zamiast w dużej bibliotece zajmującej pół szafy, zbierzemy w rzeczywistym pudełku od zapałek, takim filumenistycznym :) Nowy album Metaliki, Kazika, najnowszy Avatar w rozdziałce 8k, na paznokietku, czyż to nie piękne? A... jak kostka strzeli? Za zwrotem starej, dostanie się nową, za skromną dopłatą stanowiącą fizyczny koszt nośnika i skopiowania danych... Kolejne zagadnienie dla Mądrych Głów!

896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100