Re: [WINNT] nowy win7 muli

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nowy win7 muli
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Mon, 13 Jul 2015 05:03:27 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 13 lipca 2015 13:20:05 UTC+2 użytkownik Piotr B. [pb2004]
napisał:
> Użytkownik "john Stuntman"  napisał w wiadomości grup

> To nie jest crap. Dobrze jest jednak wiedzieć o czy się pisze. Napisałem
> wypróbuj bo na rynku polskim może nie doradzić co użytkownik może
> odinstalować.

> Antywirus należy, w przypadku gdy nie chcemy używać, odinstalować. Samo
> wyłączenie może nie spowodować zatrzymania pracy tylko schowanie
> komunikatów.

> Przedpiśca napisał że nie ma doświadczenia z Windowsem.

uzywalem takich programow kiedys i za kazdym razem byl to crap, wiesz dokladnie
co to potencjalne 'swiństwo' robi, jak wiesz to powiedz i ocenimy
Tak naprawde 'reczne' zarzadzanie kompem jest
calkiem latwe i komp bedzie smigal jak cudo (relatywnie ;C) [jak mowie sa dwa
filary takiego zarządzania kompem 1) proces explorrer
(mozna sobie poczytac w necie o kazdej usludze i procesie + poeksperymentowac z
killowaniem, raczej bezpiecznie)  2) jakis program do kontroli autostartu (moze
byc msconfig) tutaj trzeba pamietac chyba tylko by nie wylaczyc co poniektorych
skladnikow bo no karta dziwekowa przestanie od tego dzialc itp (nie jestem
pewien czy ze dwu trzech wogole nie nalezy dotykac bo jest zagrozenie ze system
nie wstanie) - pozatym trzaba po prostu odznaczyc syfy i bedzie ok
Nie nalezy tez instalowac programow z jakich syfnych stronek jakichs tam
softonic.pl download.com czy cos takiego, ale juz zwykle
stronki 'producenta' najwet jak to sa jacyc
pocztakujacy koderzy sa zwykle nieszkodliwe
(ja na kompie mam ogolny balagan ze glowa mala a wiele lat uzywam systemu bez
reinstalacji bez specjalnej ostraoznosci bez antywira i wszystko smiga ciagle
szybko az milo)
(szybciej sie nie da bez lepszego dysku, ew mozna by dorzucic troche ramu)