[WINNT] problem z BCD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] problem z BCD
From: MarkPunk <markpunk@poczta.fm>
Date: Fri, 17 Jul 2015 00:40:16 -0700 (PDT)
problem jest następujący

mam kompa na którym na dysku stoi XP
do tego w kilku plikach VHD mam kilka Windowsów 7

w bcd miałem do wyboru XP, i te kilka 7

w kolejnym VHD zainstalowałem Win8.1

i przestały uruchamiać się Windowsy 7 - wpisy w boot menu były ale wybranie nie
uruchamiało danego systemu

więc z płyty win7 przywróciłem boot menager z Windows 7

i efekt był taki że wpisy dotyczące windows 7  zniknęły :(
gdy zrobię bcdedit /v to je widzę ale w boot menu ich nie ma

usunięcie wpisów dotyczących w7 i dodanie od nowa nie rozwiązuje problemu

usunięcie i dodanie wpisu dla w8.1 działa normalnie

czy ktoś może mi powiedzieć gdzie jest problem i jak go rozwiązać ?