Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Fri, 17 May 2013 13:53:07 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości 9zi0628l1pxv.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:9zi0628l1pxv.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Dnia Tue, 14 May 2013 19:22:03 +0200, Anerys napisał(a):

Miałeś może usługę Internet DSL?

Chciałbym, ale za droga w tamtych czasach, ceny z dalekiego kosmosu...
miałem SDI, które do samego końca istnienia usługi cenę miało tak żałośnie wysoką, że dziw, że jeszcze się komuś chciało. Ja się z SDI wypiąłem w 2005,
po 5 latach używania.

Też korzystałem ładny kawałek czasu, dzieląc je na cztery osoby. Pomyśleć,
że 115 kbps nam wtedy na czterech wystarczało. ;)

Udawało mi się nawet zaświecić obie lampki na stałe :)) W tamtych czasach popularna była Gnutella, ta malutka i absolutnie czysta (bez reklamowych i szpiegujących pierdzieli). Jak zestawiło sieć, to same szukania wysycały łącze :) Używałem sam, nie miałem nikogo do podziału.

Na tym niestety większość firm bazuje - że ludziom się po prostu nie chce.
:(

W moim przypadku lepiej tak dla mnie - zbyt łatwo się nakręcam przy nerwówce
i zbyt łatwo mógłbym kogoś skurwić,

Popatrz - to tak, jak ja. :D

Jeszcze parę niuansów ma znaczenie, najgorsze, że odchorowuję takie spięcia. Wolę unikać. A nadrobić odrobiną (w miarę potrzeb powiększaną...) perfidii i uszczypliwości. Jak nie będę ich interesować, to do Solorza do UKE, do UOKiK...

kiedy może to nie on jest winny (choć telefonistka z BOK Sferii, jak się
dzwoni, to mogła by być grzeczniejsza i wypadało by, żeby przeprosiła
abonenta za kłopot, nawet jeśli abonent nie ma racji, swoim zachowaniem
buduje wizerunek firmy).

Miejmy tylko nadzieję, że moje przypadki były jednak incydentalne. Ale jednak powiedzieć "przepraszam" mogła by, ja też potrafię przeprosić, jeśli nie mam racji.

Ja proszę o połączenie z osobą, która jest za dany pierdolnik
odpowiedzialna. Nie mogą połączyć - trudno, będzie słuchać ta, na którą
trafiło. Staram się być uprzejmy, ale w momencie, kiedy konsultant robi ze
mnie debila (przykładowo tekstem „sprawdzam parametry i po naszej stronie
jest wszystko w porządku” kiedy na urządzeniach operatora są straty pakietów
dochodzące do 50%), robię się zgryźliwy, ironiczny, mocno sarkastyczny i
zadaję niewygodne pytania. :D

Pomysł dobry, popieram, jednakże dla mnie niezbyt się nadaje - oszczędzę szczegółów (nic zdrożnego, po prostu kilka nieciekawych niuansów), ale np. na spokojnie pisemko ZPO, to może tak...? Zależy od nastroju.

telefonu zamierzę tam wykonać połączenie. Także, czy zadziała tam
łączenie pod numery alarmowe... Tak firma służy abonentom swoją szeroką
wiedzą) :P

Kiedyś (Sim)Plus nie potrafił mi odpowiedzieć, jaki można uzbierać maksymalny stan konta... Uważam, że powinni to wiedzieć. To są m.in. jedne z podstaw, o "znanie" których tak się domagam. Sferia, jak wspomniałem, nie potrafiła mi odpowiedzieć jasno i rzeczowo, co się stanie, gdy zechcę ze swego warszawskiego telefonu zadzwonić w Ostrołęce...

Mnie się jeszcze często i gęsto zdarza wpadać na facebookowy profil danej
firmy. I też powtarzać niewygodne pytania… :)

Nie używam FB, wq... mnie jego wszechobecność... aż muszę sprawdzić, czy mi się w lodówce nie mrozi... Raczej pismo, na forach występuję bardzo rzadko... Może uderzyć do samej góry, albo chociaż postraszyć dół, że właśnie tam piszę?

OT: Co do łącza - muszę się zorientować, czy nowe łącze da rady zestawić w promocji - UPC dokonało upgrade i FP150 stało się FP250, wydmuch podwoił się i ma 20. Ja mam w pakiecie FP120/10. Próbwać? :)) Kuszą diabły :)
Ne da se, nie dają w pakiecie...