Dnia Wed, 08 May 2013 22:12:45 +0200, PM napisał(a):
> Jak gadasz z kolesiami przez telefon to nie przyznawaj się że lecisz po
> wifi, oni muszą usłyszeć to co chcą. Ja ze swoją Multimedią przerabiałem
> nawet wyniki tracerta, pingi i inne logi, żeby zauważyli problem :)
> A przyszli dopiero wtedy jak się przyczepiłem do jakości obrazu w tv -
> siano jak na antenach sprzed 30 lat, albo siatce bez ekranu.
> Kable położone przez nich są łączone w kilku miejscach na długości około
> 10m, a sposób "naprawy" rozwalił mnie zupełnie - koleś zamienił w
> skrzynce kabel z sąsiadem i uważa że problem załatwiony :)
> Już pomijam fakt że w 30 minut po ich wizycie był telefon z Boku o ocenę
> naprawy :P
To, to akurat chyba w każdym BOKu. W sumie - czy w tych systemach nie ma
możliwości zrobienia przy danym kliencie zapisu „ten ma pojęcie o czym mówi,
nie stosować tekstów «to prawdopodobnie problem w pańskim systmie
operacyjnym», bo się robi upierdliwy”? Jak słyszę od swojego providera, że
straty pakietów na ich urządzeniach powodowane są problemami z moim
komputerem / systemem operacyjnym, to mną trzepie i momentalnie się próbuję
dowiedzieć, z którym konkretnie - bo mam pod ręką trzy sztuki, każda z innym
OSem…
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Romantyk człowiek, któremu miłość zdarza się częściej, niż seks. ]
[ (JoeMonster.org) ]
|