Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Thu, 9 May 2013 23:38:34 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości
Chyba nie ma takiego operatora, co by nie próbował zwalać winy na kogoś
innego - byle nie przyznać, że sam coś spierniczył.

Kiedyś był - o dziwo Tepsa. W piątek po pracy, wpadłem do BOKu, zamwić sobie na swoim telefonie wszystkie darmowe usługi. Pani mi powiedziała, że techników już nie ma, ale w poniedziałek przyjdą i włączą. OK, nie ma sprawy. W poniedziałek wracam z pracy, jedna z usług nie działa, jaaak mnie babka przepraszała, myślałem, że mi loda zrobi, oczywiście, zostało poprawione i wszystko grało.

Ale innym razem, byla sobie zmiana numerów w Warszawie z 37xxxx na 837xxxx. Zmiany dokonano, ale centrala nie wykreowała. Dzwonię na jedno biuro napraw, na drugie, na centralę, udają idiotów. Natomiast pozytywnie ujęła mnie (inna) babka z BOK przy Męcińskiej (CA Grochów), zadzwoniłem, powiedziałem w czym rzecz, w ciągu godziny (może szyciej, ale nie sprawdzałem), zrobiono co trzeba.

Co kraj, to obyczaj, jednym zależy, innym nie... Najgorsza chyba jest Sferia, jak im mówię, że mi wywala zasięg, mimo, że telefon przemieściłem z kieszeni w bluzce do ucha (śjakieś 30-40 CENTYmetrów), nie dalej, to pierdolili coś, co nie ma nawet pokrycia w regulaminie (że zasięg jest MINIMUM 500 metrów) Teraz będę notować i spróbuję specjalnie prowokować sytuacje z rozłączeniem, by mieć ich o co czepić. I ultimatum - rozwiążą to w ciągu tygodnia, albo spadam, chyba, że mi przeniosą numer do Nomadex Mini (see taryfa - niski abo) Kłóciłbym się, ale mi się nie chce.