W dniu 2013-05-08 15:25, 1634Racine napisał(a):
Przemysław Ryk in news:1gncgzmrk0mg1$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
[...............]
Moim skromnym zdaniem powinieneś sobie zapotrzebować techników z Vectry,
niech ten bajzel poprawią.
teraz tylko krotko, bo brak czasu:
bardzo dzieki za wyczerpujaca zwrotke, w dwa dni "obrobie" sie z
zajeciami i tworczo przerobie to, co napisales, ale... moze juz dzisiaj
w nocy uda mi sie.
a jesli ktos ma jeszcze cos do dodania w tej sprawie - takze bede
zobowiazany.
btw:
jak znam vectre, to powiedza mi, to, co mowia, gdy juz reklamowalem,ale
tylko _szybkosc_ internetu wifi (bo nijak sie ma do tej z podpisanej
umowy): że mam szybkosc mierzyc gdy jestem podpiety kablem do
modemu-routera, a nie gdy jestem prawdziwie wifi :) :) A najczesciej
jestem, do licha, w odleglosci 2-3 metrow od routera, bez scian
dzialowych; mozna zdechnac ze smiechu, gdy sie z nimi rozmawia; ciagle
przestoje w tv-kablowej i faktycznie - szybkosc sieci... Dobra, w
nastepnym poscie dam tez pare slow i o szybkosci, moze mi doradzicie
jakas sile merytoryczna w rozmowie z vectra o caloksztalcie.
Jak gadasz z kolesiami przez telefon to nie przyznawaj się że lecisz po
wifi, oni muszą usłyszeć to co chcą. Ja ze swoją Multimedią przerabiałem
nawet wyniki tracerta, pingi i inne logi, żeby zauważyli problem :)
A przyszli dopiero wtedy jak się przyczepiłem do jakości obrazu w tv -
siano jak na antenach sprzed 30 lat, albo siatce bez ekranu.
Kable położone przez nich są łączone w kilku miejscach na długości około
10m, a sposób "naprawy" rozwalił mnie zupełnie - koleś zamienił w
skrzynce kabel z sąsiadem i uważa że problem załatwiony :)
Już pomijam fakt że w 30 minut po ich wizycie był telefon z Boku o ocenę
naprawy :P
--
PM
|