Re: TPNET - POL34

Autor: Tomasz Śląski (spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 12:11:02 MET

Motto:

"Czaban dzwoni siódmy tydzień...."

Konrad Plich wrote:

> Informuję że dzisiaj o godz 16:10 sieci akademickie POL34 przekierowały
> ruch z bezpośrednich łączy z siecią TPNET na łącza międzynarodowe.

I bardzo dobrze, bo gorzej już być nie mogło. Wg mnie śladem POL-34 powinni
pójść również inni operatorzy, od których zdzieracie w zbójecki sposób
nienormalne pieniądze. Może wtedy, gdy zostalibyście sami z 200 tys.
Nerwostrad i zerowym contentem w waszym intraneciku, do którego można się
dostać tylko ze świata, komuś w koncu zaświeci się właściwa lampka.

> Jest to
> o tyle dziwne że nastąpiło to w trakcie negocjacji o zasadach uregulowania
> statusu tych łączy.

Taaaaak, jasne, natomist nie jest dziwne wymuszanie "negocjacji" za pomocą
zakręcania kurka. Jeśli to są propozycje w podobnym stylu jak ostatnie ruchy
z kanalizacją teletechniczną, to nie jest zupełnie dziwne, ze ktoś reaguje
gwałtownie i wręcz alergicznie w odruchu obronnym. Gdyby ktoś w biały dzień
przyszedł i próbował mnie ograbić - w najlepszym wypadku (żeby od razu nie
zastrzelić) też pognałbym go gdzie pieprz rośnie.

> Propozycje ze strony TP S.A. zawierały w szczególności
> ofertę bezpłatnego wymieniania ruchu z sieciami akademickimi i
> udostępnienia oddzielnych kanałów dla ruchu komercyjnego tak aby odciązyć
> łącza dedykowane dla ruchu akademickiego i zapewnić lepszą jakośc połaczeń
> z tymi sieciami.

Ta, jaaasne, TPSA jak zawsze gotowa i układna do rozmów, w nienagannym
garniturku i z uśmiechem nr 35 przyklejonym do mordki, jak zawsze biedna, ze
nikt nie chce z nimi rozmawiac, a oni się tak starają, żeby teraz było
normalnie, ucziwie itp. pierdolenie o Szopenie, jakiego sam miałem ostatnio
okazję słuchać.

--
TOM TS635-RIPE
Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.