Re: TPNET - POL34

Autor: fanthom_at_icpnet.pl
Data: Wed 18 Feb 2004 - 00:22:58 MET

On Tue, 17 Feb 2004, Tomasz Paszkowski wrote:

> I moim zdaniem to jest sendo sporu. Tez jestem zdania, ze do lacz 10Mb/s za
> 2950 zl dla komercji w MANach dokladamy my podtanicy.

2950 zl za 10Mbps to wychodzi +/- 148zl zza 512kbps
No wiec jak ?
NEO za 149 jest OK, ale juz dostep przez MAN'a za te same pieniadze nie ?
Badz konsekwentny.
Zwlaszcza, ze przy zakupie "hurtowym" kazda rzecz/usluga jest tansza,
w tym wypadku o poltora zlotego !!! No chyba ze jestes poznaniakiem
(ale nie jestes)

Wojtek