Re: TPNET - POL34

Autor: fanthom_at_icpnet.pl
Data: Wed 18 Feb 2004 - 21:32:08 MET

On Wed, 18 Feb 2004, gtk_at_adm wrote:

> Nie wiem jak Ty ale ja caly czas mam na mysli statystycznego uzytkownika
> netu a nie jakies tej albo innej sieci, kablowej, osiedlowej itp.
> Pogadamy jak bedziesz zdanie w tej kwiestii opieral na milionie klientow
> indywidualnych korzystajacych z internetu.

A co moze Ty posiadasz dostep do danych (zrodlowych, a nie przetworzonych)
dotyczacych miliona uzytkownikow ?
Nie, no to nie mozesz sie wypowiadac autorytatywnie powolujac sie
na miliony userow.

> <Pine.LNX.4.44.0402180019110.7932-100000_at_icpnet.pl>
> "2950 zl za 10Mbps to wychodzi +/- 148zl zza 512kbps"
> porownie ceny za lacze 10Mb/s w manie = 20xneostrada 512 kb/s
>
> Dalej napisales:
> "NEO za 149 jest OK, ale juz dostep przez MAN'a za te same pieniadze nie ?"
> Co w przelozniu jest porownaniem kosztow lacza o predkosci 512kb/s dla
> kowalskiego z kosztami dostarczenia dostepu o tej samej przepustowosci
> firmie np: hostingowej.
>
> Ja tez nie cierpie jak ktos cos pisze a potem sie wypiera.

i nadal twierdze, ze to co napisalem w zaden sposob nie implikuje tego co
mi imputujesz. Masz nadwyraz wyszukana interpretacje czyichs slow.

> I jezeli wg Ciebie takie porowanie ma sens ekonomiczny to ja nie mam nic
> wiecej do dodania.

A jednak wciaz odpisujesz ;>

Wojtek