Re: TPNET - POL34

Autor: Adam_mb (moldovenu.to_usun_at_interia.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 12:55:20 MET

> Z adresow komercyjnych MANow ciagna bo na tych adresach stoją/stały
> zasoby, które na tym zarabiały vide: o2.pl,tlen.pl,allegro.pl i wiele
> wiele innych. A stały na tcyh adresach dlatego, że nikt w polsce nie
> był w stanie sprzedać 100Mb/s po takiej zaniżonej cenie jak MANy.

Przeciez w warunkach normalnej konkurencji, jaka mamy ;)
TPSA mogla zaoferowac cene rzedu 2700 zl/10 mbps - i zadne allegro i inni
providerzy do manow by sie nie chcieli podlaczac.

TPSA mialaby wtedy siec uzytkownikow i dostawcow, a tak to jest to glownie
siec end-userow.

Jesli teraz mieszkajac w Krakowie, moge wreszcie z tepsy (dialup) _SZYBKO_
polaczyc sie z www.krakow.pl, jagiellonka czy innymi miejskimi instytucjami,
to dla mnie wreszcie jest to normalnosc (pierwszy raz od 8 lat). Jesli przez
Niemcy jest lepiej i taniej, niz przez zawsze zapchany styk w Lodzi, to niech
sobie leca pakiety szybsza trasa. Skoro lacza zagraniczne sa tansze niz
"styki do firmy p.Kulczyka"... ;)

--
<xml:sig name="Adam" />