Re: TPNET - POL34

Autor: fanthom_at_icpnet.pl
Data: Wed 18 Feb 2004 - 07:37:05 MET

On Wed, 18 Feb 2004, gtk_at_adm wrote:

> Tak ze 20 klientow neostrady nie bedzie przez 24h/miesiac wykorzystywalo
> w 100% swojego lacza

Oj nie znasz klientow zwlaszcza tych newbies.
Oni juz potrafia Ci udowodnic, ze pomimo, ze pierwszy raz widza Internet
to dziwnym trafem maja juz i Kaze i Emula i pare innych "fajnych"
programow.

> Wg Twojej teorii obliczeniowej dla 8 tys klientow neo lacze do routera
> musialoby miec przepustowoasc 4Gb/s
> Rotfl

A niby gdzie to napisalem ?
A skoro juz uderzasz w ten temat, to uwazasz ze w przypadku lacza
operatorskiego jest brak overbookingu ?
Nie, wiec do czego pijesz ?

> jak wyzej, ale to juz mega rotfl

No jak sie nie ma argumentow to sie zaczyna uzywac nieznanych sobie
skrotow..... bo ladnie brzmia.

Wojtek