Re: TPNET - POL34

Autor: Paweł Małachowski (pawmal_at_to-i-tak.niewazne)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 22:31:01 MET

On Tue, 17 Feb 2004, Janusz - Vahanara wrote:

> Czytam newsy, fora dyskusyjne, czasem rozmawiam ze znajomym, który korzysta
> z takiej sieci.
> Negatywne opinie o takich sieciach to norma.

To smutne, że akurat w takiej rzeczywistości żyjesz.
W mojej rzeczywistości bez łaski w Sieciach Osiedlowych jest realne
128kbit/s ruchu za 50PLN/msc., a w niektórych taniej i jeszcze więcej,
a Spółdzielnie nie robią problemów (takie są nieliczne).

> Ta technologia nosi miano regulaminu.
> Możesz podpiąć komputer ze ściśle określonym numerem MAC karty sieciowej.
> Zaiste, technologia kosmiczna.

Zmień sobie MAC-a na taki jak ten legalny, zabieg równie kosmiczny.

--
http://rtfm.bsdzine.org/
http://groups.google.pl/