Re: TPNET - POL34

Autor: Paweł Małachowski (pawmal_at_to-i-tak.niewazne)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 19:36:25 MET

On Tue, 17 Feb 2004, Janusz - Vahanara wrote:

> Poszukaj w wątkach związanych z tematem, a znajdziesz.
> No i TP z MANami robią ten porządek. Aż kurz i wióry lecą.

Wydajesz się nieprzemakalny na argumenty. Ja piszę, że mam w mieście
MAN, który dawno temu odseparował EDU od KOM, a Ty mi piszesz, że to
OK, że TPSA to EDU obcinała do paru KB/s, bo w innych MAN-ach ktoś
może sobie schował komercję w EDU.
Proponuję EOT, bo od dziś problem dojścia z TPSA do LubMAN-EDU zniknął;
poczytaj sobie za to: http://www.bg.umcs.lublin.pl/lubman.htm
(w szczególności popatrz na datę, a sprawa zaistniała znacznie wcześniej).

> Jak dobrze zrozumiałem, to ruch p2p z waszej sieci do TPNET był raczej
> znikomy?
> To by się zgadzało, z tym, co w tym wątku napisałem o kolejkach Muła.
> Wielki intranet, jakim jest sieć TP lepiej sprawuje się we "własnym
> gronie".

Właśnie by się nie zgadzało -- posiadając łącze do Polpaku miałem głównie
ruch z sieciami innych niż Polpak operatorów. I wcale nie ograniczam P2P.
Nieważne, ot taka uwaga odnośnie samowystarczalności intranetu TPSA. ;)
Też proponuję EOT.

> To Śląsk zaliczam już do polski C.
> Userów mniej ale łącza też wiele słabsze.
> Statystyczne 1kB/s na użytkownika to żadne cudo.

Smutne. Tu, jeśli coś działa gorzej od SDI, to usera szlag trafia.
Dwa, że sporo ludzi w Lublinie jest wpiętych do dostawców korzystających
z MAN-u i są bardzo przyzwyczajeni do transferów typu 50KB/s bez łaski
i 300KB/s w nocy i na widok 30KB/s za 50PLN potrafią komentować, że wolno.
Chyba większość odbiorców siedzi na Futuro, odrobina na Netii, natomiast
Polpak w ASK-ach/osiedlówkach prawie nie istnieje.
Też proponuję EOT.

--
http://rtfm.bsdzine.org/
http://groups.google.pl/