Re: TPNET - POL34

Autor: fanthom_at_icpnet.pl
Data: Wed 18 Feb 2004 - 01:10:43 MET

On Wed, 18 Feb 2004, Tomasz Paszkowski wrote:

> 1:10 to jest baardzo malo, tym bardziej w skali jakiej TPSA robi neostrade.

Nikogo tutaj nie oskarzam o nadmierny overbooking tylko pisalem ogolnie
o blednych zalozeniach, ze overbooking bedzie lepszy niz jego brak.

> Moim zdaniem w maksymalnym peeku pracuje 30% populacji wszystkich neostrad.
> Dokladajac do tego fakt, ze wiekszosc to l00kanie na onet.pl,wp.pl to
> mozna ryzykowac ze overbooking moze byc jescze wiekszy i nikt tego nie
> zauwazy.

Byc moze, nie mam dostepu do danych wiec nie bede sie sprzeczal.

> Co do e-wro to w szkielecie jest tylko 1Gb/s przy 4000 tysiacach abonentow
> podlaczonych 100Mb/s overbooking wyhcodzi 1:400 ;/ Jednak szkielet
> ma jescze baaaaaaaardzo duze zapasy w pasmie.

No jakto ? 1:400 i duzy zapas ?

> Smiem twierdzic, ze nie. Chodzi mi o pelna tablice BGP bez AS5617.

No jakto pelna czy niepelna ? ;>>
A tak powaznie: wiem co pisze, jednak wiecej napisac nie moge ;>

Wojtek