Re: TPNET - POL34

Autor: Łukasz Kowalski (lankar_at_wp.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 17:06:33 MET

Persona Tomasz Śląski napisała:

> Wg mnie śladem POL-34 powinni pójść również inni operatorzy, od
> których zdzieracie w zbójecki sposób nienormalne pieniądze. Może
> wtedy, gdy zostalibyście sami z 200 tys. Nerwostrad i zerowym
> contentem w waszym intraneciku, do którego można się dostać tylko
> ze świata, komuś w koncu zaświeci się właściwa lampka.

A gdyby tak się stało, to jaki niepowtarzalny content utracą
Neostradowicze? Wszystko komercyjne, do czego nie będzie się mogło
dostać 200 tys. użytkowników szerokopasmowego internetu, ucieknie z
sieci akademickich w mgnieniu oka. Zostaną może serwisy w stylu
kurnik.pl Rzeczywiście kosmiczna strata dla Neostradowiczów...

--
Lowell