Re: internet.com.pl

Autor: Wiesiek (spam_at_op.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 12:04:35 MET

On Sat, 14 Feb 2004 11:33:11 +0100, "baki" <baki_at_pf.pl> wrote:

>Orientuje sie ktos moze przypadkiem co sie dzieje z internet.com.pl ?? chyba
>od 2 tyg nie ma tej stronki. a mam tam założoną księge gości i jak nie
>odzyskam moich wpisów to moge sie lekko zdenderwować.
>
>Moze ewentualnie ktos wie jaka firma go obslugiwala i zna maila do nich ?
% This is the NASK WHOIS Server.
% This server provides information only for PL domains.
% For more info please see http://www.dns.pl/english/whois.html

Object Domain:
domain: the internet.com.pl domain is undergoing proceedings
registrar: nask
Whois database last updated: 2004.02.14

jakbys nie umial tlumaczyc: trwa dochodzenie wyjasniajace w sprawie
tej domeny ;)

Delegacja ofc zostala zawieszona na ten czas.

--
Wiesiek