Re: TPNET - POL34

Autor: fanthom_at_icpnet.pl
Data: Wed 18 Feb 2004 - 10:55:06 MET

On Wed, 18 Feb 2004, gtk_at_adm wrote:

> Statystyczny klient nie sciaga, jak podala tpsa na konferencji 70%

zalezy od tego jaki masz przekroj uzytkownikow.
Ja mowie na podstawie danych do ktorych ja mam dostep.

> obecnych uzytkownikow neo512 nie przekracza 5GB sciagnietych danych w
> miesiacu.

Nie wiem, nie mam dostepu do tych danych.

> Porownujac 10Mb/s dla firmy swiadczacej naprzyklad hosting z 20
> neostradami. 20 klientow neo wg Ciebie wykorzystuje siec o
> przepustowosci 10Mb/s czyli 8tys - 4Gb/s

No i raz jeszcze pytam: gdzie niby soc takiego napisalem.
Nie imputuj mi rzeczy ktorych nie napisalem, bo tego nie cierpie !

> Jakie argumenty, to Twoje sa wziete z kosmosu.

No jezli mamy isc w tym kierunku, to ja moge powiedziec
dokladnie to samo o Twoich argumentach.

Wojtek