Re: Precz z CENZUR” na polskich news!

Autor: Piotr Sieniawski (piotr.sieniawski_at_debis.pl)
Data: Fri 22 Oct 1999 - 18:57:56 MET DST

Uæytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych
napisa³:7uq0ck$4n9$1_at_h1.uw.edu.pl...

> KTO POWIEDZIA£ ÆE SA "NOT ALLOWED"?!!!???!?? JAKI BURAK TAK POWIEDZIA£?!

Moze ktos kto sie zna.
Moze ktos kto wie, ze plik HTML jest nieco "ciezszy" niz czysty tekst.

> KTO USTANOWI£ TAKIE PRAWO???!??!??!

j.w.

> LUDZIE!!!!!! CO SIŹ DZIEJE?!?!?!!
Nic.

> Nie chcź czytaę ocenzurowanych automatycznie newsów!
> Nie zgadzam siź na usuwanie artyku³ów. Stanowczo PROTESTUJE przeciw
CENZURZE!
> Czy usuwanie czyich¶ artyku³ów jest zgodne z prawem? Przecieæ jest wolno¶ę
s³owa!
A gdzie ta cenzura ?

> p.s. Czy kto¶ móg³by mi podaę jaki¶ serwer, który mia³by WSZYSTKIE
> artyku³y, równieæ te skasowane? Czy jest jaki¶ serwer NIE PRZYJMUJACY
canceli?
Moze twoj wlasny ?

Mogles nieco poukladac to co podeslales - kupe smiecia i duzo wrzasku.
Ciezko bylo dojsc o co ci chodzi.