Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 22 Oct 1999 - 18:46:53 MET DST

In pl.internet.polip Pszemol <Pszemol_at_polbox.com> wrote:

: Nie chcę czytać ocenzurowanych automatycznie newsów!

To nie czytaj.

: p.s. Czy ktoś mógłby mi podać jakiś serwer, który miałby WSZYSTKIE
: artykuły, również te skasowane? Czy jest jakiś serwer NIE PRZYJMUJACY canceli?

Załóż taki. Własny. Poświęć swoje własne pieniądze, czas i wysiłek.
Albo zapłać komuś za założenie takowego. Bo na razie to zachowujesz
się tak, jak Beavis i Butthead na pewnej reklamowej degustacji:
- Can we have more?
- No.
- What a rip-off!

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS -