Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 27 Oct 1999 - 12:15:28 MET DST

Dnia 26 Oct 99 o godz. 18:49, Nina Liedtke napisal(a):

> Czy nigdy nie spotkałeś się z tym, ze ktoś udostępnia Ci coś za
> pieniądze i *wywyższa się* z tego powodu nad Tobą, unosi honorem, gdy Ci
> się coś nie podoba i odgraża się, że jak Ci się nie podoba, to won?
Powtorze jeszcze raz to, co juz wczoraj odpowiedzialem komu innemu:
a czy ja gdziekolwiek stwierdzilem, ze jak za pieniadze to juz od razu musi
byc swietnie i idealnie?
Nie jest wazne, czy za pieniadze czy nie, wazne jest, jaki sie ma stosunek do
tych, dla ktorych sie cos robi.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl