Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 13:12:36 MET DST

Dnia 24 Oct 99 o godz. 7:33, Robert Redziak napisal(a):

> dumą i rzucać wszystko w cholerę, wystarczy że okażesz minimum
> wdzięczności komuś, kto postawił dany serwer, bo zrobił to po to by służył
> on innym.
Wlasnie - "postawil po to, by sluzyl innym".
Tylko w pewnym momencie sie okazuje, ze nie po to, by *sluzyl* innym, tylko
by admin danego serwera mogl *rzadzic*, i obwieszczac wszem i wobec, jaka
to on robi laske, ze daje dostep do serwera? I jeszcze userzy maja mu byc
za to wdzieczni.
Przeczytaj jeszcze raz uwaznie slowo, ktore napisales powyzej - *sluzyl*.
Czy admini naszych serwerow news rozumieja jeszcze sens pojecia *sluzba*???
Sluzba publiczna, konkretnie rzecz biorac, zeby ktos mi sie nie czepial
slowa "sluzba" w znaczeniu "sluzacy"???
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl