Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 11:48:21 MET DST

Dnia 23 Oct 99 o godz. 4:01, Krzysztof Krzyżaniak napisal(a):

> Choćby dlatego, że ta mała grupka ludzi jest administratorami serwerów
> przechowujących hierarchię pl.*. Tyle.

Znaczy, jak nie ma sily argumentow, to pozostaje argument sily? :-(((

Nie uwazam, zeby wysylanie postow w unikodzie bylo sluszne, bo IMHO na
newsy trzeba pisac tak, zeby WSZYSCY (a nie *wiekszosc*, nawet 99-
procentowa) mogli to przeczytac, ale z drugiej strony jestem - o czym juz
wielokrotnie pisalem - przeciwny samowoli administratorow, kasujacych z
newsow to, co ich zdaniem jest niesluszne. Wladza - a bycie administratorem
serwera news to niewatpliwie pewna wladza - niesie za soba takze
zobowiazania, nie tylko prawo do rzadzenia. Pamietajcie o tym panowie.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl