Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 25 Oct 1999 - 20:17:15 MET DST

Dnia 25 Oct 99 o godz. 19:33, Nina Liedtke napisal(a):

> Sugerujesz, zdaje sie, ze jesli ktos robi Ci laske i nie wypomina
> tego, to nie jest to prawdziwa laska? Mozesz mnie oswiecic, co to jest w
> takim razie? Milosc, ehem, blizniego? >;->

Zastanow sie najpierw, jaki jest wydzwiek emocjonalny terminu "robienie
laski".
*Jednoznacznie negatywny*.
Wobec tego tak, potwierdzam, ktos, kto udostepnia mi cos bezplatnie i *nie
wywyzsza sie* z tego powodu nade mnie, nie unosi honorem gdy mi sie cos nie
podoba i nie odgraza, ze jak sie nie podoba, to won, *nie robi mi laski*.
Wobec tego co to jest? Po prostu rzetelna praca dla dobra publicznego.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl