Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 12:40:02 MET DST

Dnia 24 Oct 99 o godz. 4:02, Krzysztof Krzyżaniak napisal(a):

> myśli. Newsy są w Polsce dystrybuowane przez wiele serwerów. Każdy z nich
> może mieć inny regulamin. Regulaminy różnych serwerów mogą być sprzeczne ze
> sobą.
W zwiazku z tym administrator jednego serwera nie powinien miec prawa do
podejmowania czynnosci, ktore wplywaja na integralnosc newsow na *innym*
serwerze - a taka czynnoscia jest np. ustawianie cancelbotow.
Nie jestem przeciwko temu, zeby administrator (czy tez moze raczej jednak
jakis przelozony administratora) ustalal reguly korzystania z newsow na
*danym* serwerze,
jestem natomiast zdecydowanie przeciwko temu, zeby admini pojedynczych
serwerow usilowali samowolnie "rozpychac" swoje zasady i reguly na *cale*
polskie newsy!
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl