Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ryzen 7 1700 + ECC RAM

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ryzen 7 1700 + ECC RAM
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 17 Oct 2020 10:01:48 GMT
On 2020-10-17, pioruns <www@website.com> wrote:

> Pamiętajcie też aby nie krzyczeć na swoje dyski :D
> https://www.youtube.com/watch?v=tDacjrSCeq4
>
> Hahaha

No więc widzisz, że to nie musi być RAM. Sam staram się nie wychodzić
poza "ty niedobry dysku", wszystko przytłumionym głosem i tylko jak się
zamknę w kiblu, a i tak wczoraj miałem jeden unrecoverable we wcześniej
wspomnianej macierzy.

A jak któryś przegnie, to warto podrzucić na niego kopię tego:
https://arstechnica.com/information-technology/2018/05/attackers-can-send-sounds-to-ddos-video-recorders-and-pcs/

--
Marcin