Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ryzen 7 1700 + ECC RAM

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ryzen 7 1700 + ECC RAM
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 17 Oct 2020 03:39:45 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 17 Oct 2020 01:08:11 GMT
 doszła do mnie wiadomość  <%triH.630911$jbb.526219@fx44.ams1>
 od Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>  :

>No właśnie sprawdziłem omalże dziewiczego Seagata i też to ma. Internety
>twierdzą, że należy się niepokoić. Smartctl mówi pre-fail:
>
>1 Raw_Read_Error_Rate    [..]   Pre-fail  Always       -       72695726
>7 Seek_Error_Rate        [..]   Pre-fail  Always       -       21614701
>(ST8000DM004-2CX188)
>
>Czyli nalezy rozumieć że takie błędy to norma?

Przypomniało mi się co można zrobić, kiedy zawiodą wszystkie typowe metody
odzyskiwania
danych z HDD, ano to:
https://www.kuvaton.com/browse/64240/01010101000111.jpg