Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ryzen 7 1700 maks temperatura

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ryzen 7 1700 maks temperatura
From: pioruns <www@website.com>
Date: Fri, 16 Oct 2020 13:12:12 +0100
On 16/10/2020 13:00, Marcin Debowski wrote:
> Sprawdzam Asusowym do overclocking (AI Suite 3, płyta Prime X370-PRO, R7
> 1700 pro). Wydaje się podawać poprawnie. Tylko właśnie nie wiem jaki
> maks. Automatyczna optymalizacja doszła do 79C przy zabawie z zegarem i
> napięciami, więc w sumie wydaje się to wskazywać na 75C. Tylko, że to
> jest MZ temperatura rzeczywistą, więc dlaczego AMD podaje 95C?

Ja mam bardzo łatwo, bo Linux mi pokazuje prawdziwą fizyczną temperaturę
w narzędziu lm-sensors.
Np. serwer aktualnie 35 C (Ryzen 7 1700 TDP 65W) a desktop 47 C (Ryzen 5
1600X TDP 95W). Nie ma opcji, że wyświetla z offsetem, bo wtedy serwer
miałby 15 C co jest niemożliwe :)

Przełącz się na chwilę do Ubuntu liveCD to też możesz zobaczyć prawdziwą
temperaturę bez wątpliwości.

--
pozdrawiam,   pioruns