Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ryzen 7 1700 + ECC RAM

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ryzen 7 1700 + ECC RAM
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 16 Oct 2020 19:03:47 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Oct 2020 12:33:43 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <rmc0eo$9bt$1$pioruns@news.chmurka.net>
 od pioruns <www@website.com>  :

>Każdy producent inaczej pokazuje Error Rates. Niektóre dyski nie
>pokazują tu nic, zero, a niektóre miliony korekcji, bo każdy kontroler
>co innego uznaje jako "błąd".

To pole może być połączeniem dwóch wartości, całkowita ilość
pozycjonowań/całkowita ilość
błędów pozycjonowania(w Seagate chyba tak jest), to samo może dotyczyć
parametru Raw
Error Rate i innych(całkowita ilość odczytów/całkowita ilość błędnych odczytów
lub
całkowita ilość odczytów/ilość błędnych odczytów od włączenia zasilania dysku,
czyli po
włączeniu zerowana była ilość błędów).
W dokumentacji gdzieś to mieli, kiedyś była osiągalna na ich stronie www.