Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycjonowanie dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycjonowanie dysku
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Wed, 24 May 2017 22:48:06 +0200
Po głębokim namyśle Eneuel Leszek Ciszewski napisał w Wednesday 24 of
May 2017 20:56:

> Tak. Wystarczy ukryć partycję aktywną bądź
> wskazaną w Boot.ini lub jakoś inaczej namieszać. :)
> W szczególności wirusy żyjące ;) w BS mieszają tak,
> że ten układ ulega zmianom.

        Dzięki.

> Partycja to miejsce a FS sposób/organizacja zapisu?

        Można to tak ująć.

> Chyba nie do_końca/niezupełnie, skoro:
>
>    > Z dokładnością
>    > do szczegółów konkretnych formatów jego definicja sprowadza się
>    > do wskazania położenia początku partycji i jej wielkości.

        A nie jest tak? I czemu miałoby to podważać moje twierdzenie?
Chyba, że zmyliło Cię użycie niekompletnego określenia "formatów
tablicy partycji". ;-)

> Ale chyba rozumiem/uznaję to rozgraniczenie -- partycja kontra FS.

        Jakbyś miał więcej do czynienia z uniksami, to byłoby to dla
Ciebie całkiem oczywiste.

--
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.