Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycjonowanie dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycjonowanie dysku
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Fri, 26 May 2017 09:05:28 +0200
Po głębokim namyśle Jan Stożek napisał w Friday 26 of May 2017 08:58:

> Posługuję się językiem pisanym zawodowo, więc mi nie tłumacz
> metafor, tylko wytłumacz, o co Ci właściwie chodzi.

        Poza tym, skoro korzystamy z terminologii technicznej, to
korzystajmy z niej w sposób ścisły i prawidłowy. Albo rozmawiamy o
zbieraniu jagódek, albo o borówce czarnej. Tu nie ma miejsca na
metafory, co najwyżej na nieumiejętne posługiwanie się terminologią.

--
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.