Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak przetestować procesor?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak przetestować procesor?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 8 Oct 2015 13:28:24 +0200
Dnia 04 Oct 2015 19:40:43 GMT, pueblo napisał(a):

(ciach…)

> Czyli aż 2 :)

Nie „aż 2”. Albo jeden, albo drugi - jak sobie stryjek winszuje. :)

> Jak odpalam Prime torture test, to otwierają się dwa
> okienka testu, czyli program od razy sam zajmuje się wszystkimi
> rdzeniami.

OK - czyli poprawili i wielowątkowość bangla. I bardzo dobrze. :)

> To dobrze. Nigdy nie miałem do czynienia z walniętym prockiem, więc po
> prostu nie wiedziałem, czy obajawy mogą być bardzo subtelne -
> niekoniecznie bluskriny.

Walnięty procek to moim zdaniem spowodowałby, że komp byłby martwy na amen i
nawet BIOS byś nie zobaczył.

[ W życiu nie liczą się tylko ciało i muskuły - ważny jest jeszcze fryz.   ]
[                                                           (Johnny Bravo) ]